Β΄ φάση ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής για το σχολικό έτος 2024-2025

Από τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 07.00 π.μ  έως και την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 23.59 μ.μ, η ηλεκτρονική πλατφόρμα e-εγγραφές θα είναι σε λειτουργία προκειμένου να υποβληθούν κατ’ εξαίρεση Ηλεκτρονικές Αιτήσεις εγγραφής-ανανέωσης εγγραφής για ΓΕ.Λ – ΕΠΑ.Λ. από τους γονείς-κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών ή τους/τις ίδιους/ες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, σε λειτουργούντα τμήματα. Οι αιτήσεις…

Περισσότερα