ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ (ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026) Ολοκληρώθηκε η διαδικασία εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, για το σχολικό έτος 2025-2026, από το σύλλογο διδασκόντων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο ν. 4692 (ΦΕΚ 111/τχ. Α΄/12-06-2020) και στις σχετικές εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ.

Περισσότερα